Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 00:33:14 MET DST

Użytkownik "Pafnucy" <c-b@o2.pl> napisał w wiadomości
news:Xns953BA3E98F3B7firma@127.0.0.1
> Wojciech Michalczuk <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> wrote in

> W cześci obecnie produkowanych laptopów nie ma FDD. Nie znam się na
> Makówkach ale wiem że jakieś serie też nie miały tego napędu. Z tego
> wynika że obecnie napęd FDD jest mniej powszechny i bardziej
> nietypowy niż standardowe złącze USB:-)

Właśnie. Spróbuj zainstalować na takim komputerze Windows. Jeśli jest
tam nietypowy kontroler dysków, do którego trzeba podstawić sterowniki,
to bez fdd nie da się. Po prostu. Identyczny problem jest z
uruchamianiem rozmaitych programów narzędziowych i partycjonerów
działających spod DOS-a. To jest dość poważne ograniczenie
funkcjonalności posiadanego sprzętu. I choć osobiście wolałbym, żeby
zamiast FDD były USB-peny, to... sama obecność złącza USB niczego nie
rozwiązuje.

/odpowiadając zmień px na pl/