Re: pasywne chlodzenie FX5200 Ultimate

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 23:46:52 MET DST

Dnia Wed, 4 Aug 2004 22:26:02 +0200, Yoghurt napisał(a):

>Zreszta oryginalny wentylatorek z radiatorem jest taki
>drobniutki ze wydaje sie byc az zbedny i wole go wymienic na sam radiotor a
>ten, ktory sobie upatrzylem wydaje sie dosyc "duzy" - prawie 5 cm wysokosci
>i mam nadzieje ze wystarczy aby odebrac to cieplo bez wentylatorka. Tylko
>nie wiem czy on sobie da rade.

Ultimate ma przetaktowaną tylko i wyłącznie pamięć - rdzeń karty ma
takie samo taktowanie jak pozostałe 5200. Jeśli pooglądasz zdjęcia w
sieci to okaże się, że tylko nieliczne (Prolinka i bodajże MSI) mają
aktywne chłodzenie w postaci wiatraczka, pozostałe natomiast mają
tylko i wyłącznie chłodzenie pasywne w postaci radiatorów. Radiatory
te zaś mają znacznie skromniejsze rozmiary niż ten Zalman.

--
Pozdrawiam
C.