Re: pasywne chlodzenie FX5200 Ultimate

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 01:33:28 MET DST

Aj, male niedopatrzenie, masz GF5200, a ja sobie ubzduralem, ze chodzi o
GF5600 :]
W komputerze biurowym padl mi wiatraczek w PivelView GF5200 Ultimate i
wymienilem go na Zalman ZM-NB47J - ten niebieski radiatorek na NB, zajmuje 3
sloty PCI, ale jest cicho i tanio, a jak GPU sie przegrzeje to trudno ;]
Na GF5200 bez problemu mozesz zalozyc pasywny ZM50-HP za 70zl

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl