Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 22:32:26 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie podobają mi się w nich niektóre rozwiązania, np. to chłodzenie
> 3 min po wyłączeniu, czy molexy na wentylatory, zbędny gadżet dla
> mnie, ja wolę samemu wszystko kontrolować... No i wykończenie
> Topowerów mi się bardziej podoba. :)
> BTW jakie obroty osiągają wentyle w nim i jaki masz konfig?

Ja tez ich nie uzywam (podlaczenia wentyli) ale sa, gdybym zechcial. Jakie
maja obroty w realu nie wiem. Testy i porownania sa na niemieckojezycznych
stronach, przynajmiej ja tam je czytalem, Be quiet zbiera same pochwaly, za
wyjatkiem odprowadzanie ciepla z obudowy, w tym jest kiepski. Ale to
zrozumiale bo ma spore radiatory i wentyle je tylko dochladzaja, wiec nie
ciagna za mocno. Dlatego jest cichy. Ja sobie poradzilem bo mam jeszcze 4
papsty i one sa od chlodzenia.
Konfig: barton 2500&3200, Thermaltake volcano12, 2x512 DDR, soltek frn-2rl,
ati 9500pro 351/624, seagate 120GB, sb Audigy, i dwa napedy cd-rw i dvd. I
cztery wentyle papst 12db. Generalnie najbardziej chalasuje Volcano, mimo,
iz jest puszczony na 2600 obr. Niestety chcialem zalmana ale niema mocowania
do mojej plyty.
pozdrawiam
Piotr