Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 01:32:41 MET DST

*Piotr* wrote:
> Rozwaz jeszcze zasilacze Be quiet, sa w tej samej grupie cenowej. Ja
> mam 400W Be quieta i jest to naprawde cichy zasilacz, reszta tez jest
> znakomita, plus wyglad jezeli modujesz.

Nie podobają mi się w nich niektóre rozwiązania, np. to chłodzenie
3 min po wyłączeniu, czy molexy na wentylatory, zbędny gadżet dla
mnie, ja wolę samemu wszystko kontrolować... No i wykończenie
Topowerów mi się bardziej podoba. :)

BTW jakie obroty osiągają wentyle w nim i jaki masz konfig?

P.s. nie moduję, chyba że moddingiem można nazwać wymianę diod
w obudowie.

--
Pozdrawiam
Peeter