Re: pomocy: SB AWE64

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 22:28:21 MET DST

Lopi wrote:

> nie wiem jak w win2003ee ale mi pod winxp dzialala na sterach z cd od
> producenta

tak, ale odtwarzanie plikow midi ma zrypane i aby dobrze gralo trzeba
robic sztuczki. awe64 na isa nie jest jakos szczegolnie wspierane od w2k
wlacznie i trzeba brac sterowniki od NT (jesli chodzi o odtwarzanie
midi, bo odtwarzanie wav i innyck jest ok) co niestety skutkuje w
"zniknieciu" opcji stand-by z okienka logowania.

http://www.rainbow-software.org/awe64w2k.html

znalazlem kilka godzin temu sposob na awe64 pod w2k3ee, na jednym
komputerze zainstalowalem i bede teraz probowal te sama sztuczke ze
sterownikami od NT.

pozdrawiam,
Geos