Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:33:49 MET DST

"Tomek" <tomek_35_@wp.pl> wrote in message
news:ceo0l0$f5i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Właśnie, jakie to pudełeczko ? Z czego, żeby go nie przegrzać, a
> jednocześnie wyciszyć ?
Pudeleczko z aluminium, na dole i po bokach wylozone mata tlumiaca, gora
gladka (odbiera cieplo). Scianki aluminiowe sa od srodka gladkie, na
zewnatrz maja zeberka - grubosc takiej scianki 0.7mm, wyglada to jak
radiator z Zalmana ZM80C-HP, ale jedna strona jest gladka. Dysk lezy na
macie, a gorna scianka styka sie z poiwechnia HDD (z gorna pow. HDD).
Zainspirowalo mnie to:
http://www.sharkacorp.com/images/smartdrive/sdc-6-lg.gif
http://www.sharkacorp.com/images/smartdrive/sdc-4-lg.gif
http://www.sharkacorp.com/images/smartdrive/sdc-5-lg.gif

A skoro mam dostep do takich materialow, wiec :]
Calosc jest klejona - tak aluminium sie klei :]

> Jakiego typu wyciągający ? I jakie parametry opornika ?
Wyciagajacy to Zalman 8cm + FanMate + opornik z Zalmana