Zwężający się (skaczący) obraz monitora

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:38:05 MET DST

Witam,

Kilka miesięcy temu obraz zaczął od czasu do czasu na ułamek sekundy
zmniejszać się nieznacznie w pionie. Nie przejmowałem się bo występowało
to bardzo rzadko. Dziś obraz prawie cały czas sobie skacze zwężając i
rozszerzając się na przemian o jakieś 5mm. Nie przeszkadzało by mi to
gdyby się zwężył na stałe bo bym sobie i tak wyregulował, ale takie
ciągle skakanie wyprowadza mnie z równowagi. Jaka może być przyczyna?
Czy należy się martwić? Przejdzie samo (np. przeskoczy i już zostanie)
czy mam się spodziewać, że monitor niedługo padnie?
Jest to ADI MicroScan 5GT oparty na Trinitronie, pracuje w
1280x960x32@85Hz. Karta graficzna to ATI Radeon 9100 bodajże firmy Mint.

Pozdrawiam,

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211