Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 15:03:22 MET DST

> Na pięćdziesięciu od razu. Problemem jest to, że wszyscy używają
> potwornie zjechanych dyskietek - niestety dyskietka wytrzyma około
> setki cyklów zapisu/odczytu i zacznie generować błędy.

Uzywam NOWYCH dyskietek. Najczesciej Verbatim.
Bledy zaczynaja sie zdecydownie wczesnij niz po 100 cyklach.

Znacznie lepiej trzymaja sie dyskietki "noname" z programami
na moja Amisie sprzed 10 lat niz obecnie produkowane markowe FDD.

Takie czasy, ze oszczedza sie na wszystkim. Na grubosci warstwy
nosnika rowniez.

Pozdrawiam,
Vituniu.