Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 13:00:07 MET DST

Niejaki Radosław Sokół twierdzi jakoby:

> Jeżeli komputer docelowy ma FDD i jeśli nagrasz kopiowany
> plik w dwóch kopiach i na dwóch dyskietkach jeszcze (bo
> jednej dyskietki drugi napęd w ogóle czytać nie musi ;) ).

Na pięćdziesięciu od razu. Problemem jest to, że wszyscy używają
potwornie zjechanych dyskietek - niestety dyskietka wytrzyma około setki
cyklów zapisu/odczytu i zacznie generować błędy.

> Daleki jestem od nazywania dyskietek 'gównem', ale rzeczy-
> wiście powinny zaniknąć. Szybkość działania tragiczna,
> zawodność obecnie produkowanych dyskietek niemiłosiernie
> wysoka, a pojemność taka sobie, choć często wystarcza.

Jeżeli chodzi o nośnik większych danych, dyskietka już zdążyła być
wyparta przez inne nośniki. Ale dla zachowania kompatybilności z
starszym sprzętem dyskietki będą używane jeszcze długo.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//