Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 19:04:31 MET DST

> Oficjalnie protestuję nazywanie stacji dyskietek "gównem".
> Pokażże mi lepszy nośnik, który użyłbyś do przeniesienia pliku o
> rozmiarze <500KB. Do takich celów flop jest najlepszy.

Nie wiem jak coś tak *zawodnego* i *powolnego* mozna
nazywac "najlepszym".

Owszem, mają tylko 1 zaletę - rozpowszechnienie.
Ale mam nadzieje, ze będą zanikać.

W pracy "wytresowalem" wspolpracowaników w tym kierunku,
bo mi co poniektorzy jeszcze przynoszą pliki na dyskietkach
- po prostu wymontowałem FDD ze swojego kompa
i wreszcie sie nauczyli, ze mozna inaczej, a przy tym
szybciej i wygodniej.

latet