Re: gwarancja WD800JB

Autor: buziak <buziak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:29:03 MET DST

Sławek napisał(a):
> Witam
> Jak to jest z tą gwaranją w różnyh sklepach? Mam taki problem. Padł mi dysk
> Maxtor 40gb, w zamian za malą dopłatą dostałęm WD 80GB 7200 8 cache.
> Dostałem na niego gwarancje na 12 miesięcy, a dzisiaj sprawdzam na stronie
> producenta a tam jest 36 miesięcy. Czy każdy sklep sam to sobie może
> ustalić ile daje gwarancji, czy mam się do nich przejść? Dysk dostałem
> dzisiaj rano.
Witam
Wiele sklepów czy firm zajmujących się składaniem kompów wystawia
gwarancje nie zgodne z producentem (mowa o nieuczciwych firmach.
To producent danej części ustala okres gwarancji a nie firma zajmująca
się składaniem kompów z tych części.
Każda hurtownia zajmująca się sprzedażą części komputerowych podaje
okres gwarancji producenta i firmy dobże wiedzą jaki jest okres
gwarancji na każdą część.
Potwierdzam że te dyski mają trzy letnią gwarancje.
Istnieje też możliwość że sam możesz oddać dysk do serwisu pomilając sklep.