Re: Podkręcanie r9200 se

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 01:47:31 MET DST

> Sprzęt chodzi stabilnie (poza sporadycznymi resetami i wywalaniem
"błędu
> stop", ale nie wiem czym to jest spowodowane, można jakoś przyczynę

pomijajac to co ci kolega napisal - z "poloneza na gazie" nie zrobisz
ferrari, chocbys niewiem ile rozwiercal dysze... Szukaj innej grafiki,
bo przez 64bit magistrale duzo sie nie przecisnie.

a co do zasilacza to L&C, JNC, Deer i cala masa podobnych - powinny byc
zakazane przez konwencje genewska, w tym samym paragrafie co miny
przeciwpiechotne.

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319