Podkręcanie r9200 se

Autor: marian sokołowski <the.moon_at_poczta.fm>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 20:43:20 MET DST

Witam

Pytanie w zasadzie jak w tytule, na początek zainstalowałem sterowniki
Omegi (bez przekonania), jednak gdy zobaczyłem jak Painkiller dostał
przyspieszenia to zachcialo mi się więcej :) Podkręciłem nastepnie
traktowanie GPU i pamięci na karcie o10 %. (ProgramemRadlinker) Teraz
mam 220/180.
Zdecydowanie malizna. Nie wiem jednak ile mógłym bezpiecznie jeszcze
podwyższyć. Rozpoznanie bojem może być cokolwiek ryzykowne.

Może ktoś z grupowiczów posiada stosowne doswiadczenia w tej materii i
podzieli się wrażeniami? Łącznie z innymi sugestiami czy np. zwiększyć
napięcie zasilania AGP lub innymi zależnościami.
reszta sprzętu to:
Płyta Soltek kt600r, Athlon 2500+ (przetaktowany poprzez FSB na 3200+)
DDR 256/400 (no name) . CD, CD/DVD, HDD Seagate 80 GB.
Zasilacz....hmmmm...siakiś taki co tu nazwa chyba nigdy nie padła, nie
żeby taki wyjatkowy był...:) "JNC" czy cóś...

Sprzęt chodzi stabilnie (poza sporadycznymi resetami i wywalaniem "błędu
stop", ale nie wiem czym to jest spowodowane, można jakoś przyczynę
wyśledzić?)
Pozdrawiam i dzięki za ewentualny odzew.