Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Smoq <smoq__at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 00:07:47 MET DST

Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cep0j7$75a$1@inews.gazeta.pl...
> Smoq wrote:
>
> A wiesz co ja robie przed wysłaniem posta na nową grupe? Wchodze na
> google i wpisuje "nazwa_grupy FAQ". Wspaniały pomysł, nieprawdaż?

  Nie mierz innych swoja miara. Nie kazdy jest we wszystkim biegly. Wez pod
uwage, ze zdarzaja sie tu osoby, ktore szukaja pomocy, a z komputerem nie
mialy zbyt wiele do czynienia. "Nie pamieta byk, jak cieleciem byl". Dlatego
uwazam, ze troche wyrozumialosci dla innych by sie przydalo. Gdy czytam
setny raz "zmien zasilacz albo grupe", to nie wiem, czy smiac sie, czy
plakac. Jesli przy okazji jest skierowanie na wlasciwa grupe, to pol biedy.
   Choc sa rzeczy, ktore ewidentnie nalezy tepic, np. wyslanie postow z
przyszlosci, relama aukcji, ogloszenia typu: kupie, sprzedam, itp. Mysle, iz
chyba kazdy ma taka grupe postow, ktore go irytuja. Ale z drugiej strony,
niezaleznie od tego, ile razy pojawi sie tutaj, niesmiertelna ostatnio,
odpowiedz "zmien zasilacz albo grupe", nie kazdy zrozumie ukryty w niej
sarkazm. Wiec ponawiam: troszke wiecej wyrozumialosci. Choc oczywiscie
ostracyzm czasem rowniez bywa konieczny.

Pozdrawiam

Smoq