Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: DarksidEye <darksideye_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 00:20:10 MET DST

> Powinieneś też umiejętnie sklasyfikować swojego posta. Stawiałbym na
> rozdział: "Obecność laików na grupach dyskusyjnych". Tylko dziwne by
> było żeby post autora pracy znajdował sie w tym rozdzialne. Może
> jeszcze możesz zmienić temat?

Tak się składa, że na grupie już bywałem kiedyś,
i poniekąd zdaję sobię sprawę, iż większość wątków dotyczy sprzętu.
Jednak, jak już wspomniałem, czego Szanowny Kolega nie raczył skomentować,
uważam, iż osoby związane z technologią PC, czytują także prasę.
    Oczywiście mogę się myslić, choć mam nadzieję, że tak nie jest.

Owszem umiem przyznać się do błędu i faktycznie nie przeczytałem FAQa,
liczyłem naiwnie na pomoc grupy, której tematyka jest powiedzmy,
logicznie zbliżona do zagadnienia, o które pytałem.
    A co do propozycji zmiany tematu pracy.. hmm.. wiesz, nie skorzystam,
 ale jeśli miałbyś więcej ciekawych sugestii odnośnie socjologii,
a w szczególności teorii interakcji, to chetnie wysłucham ;).

Pozdrawiam!

MiszA