Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 00:27:08 MET DST

Smoq wrote:

> Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Nie mierz innych swoja miara.

Oczywiście, że człowieka, który pisze prace magisterską o usenecie
traktuje inaczej.

> Nie kazdy jest we wszystkim biegly.

Zapewne od autora wyżej wymienionej pracy nie powinno sie oczekiwać
biegłości?

> Wez pod uwage, ze zdarzaja sie tu osoby, ktore szukaja pomocy, a z
> komputerem nie mialy zbyt wiele do czynienia. "Nie pamieta byk, jak
> cieleciem byl". Dlatego uwazam, ze troche wyrozumialosci dla innych
> by sie przydalo. Gdy czytam setny raz "zmien zasilacz albo grupe", to
> nie wiem, czy smiac sie, czy plakac.

Raczej nic nie robić. Ja nie odpowiadam "zmień zasilacz".
Odpowiedziałem linkiem do strony na której jest opisane jaki błąd
popełnił autor posta. Czy to jest w jakiś sposób niekulturalna
odpowiedź?

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647