Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:06:26 MET DST

HDD WD800LB jest w pudeleczku - chlodzony pasywnie i wyciszony. Na grafice
(Hercules Radeon 9700) psv ZM80C-HP, a na procku Zalman 7000A-Cu @ 1100rpm i
jeden wiatrak wyciagajacy powietrze 1100rpm (wiatraczki na 4V). Jesli
zatrzymam oba wiatraczki w PSU nic nie slychac, nawet szumow pozostalych
wiatraczkow. Max temp jaka mialem to 48'C na procku i 35'C w obudowie -
Chieftec BX. Takie rozwiazanie jest lepsze od instalacji WC, mam tylko 2
wiatraczki, w WC mialbym 2 wiecej: 2 w PSU (ktorego nie przerobil bym na
WC), 1 wyciagajacy powietrze i 1 olbrzym 12cm na chlodnicy. Dobry WC
kosztowal by mnie ok 900zl (pompka Ehenim 300, chlodnica 200, bloki 300 +
drobiazgi - jak krucce i weze ok 100) - juz wole kupic gotowy zestaw
Zalmanka - ale i tak zostaje PSU :/

ps. Proc to Thorton 2200 @ 2800, komp chodzi 24/7 juz ponad miesiac -
zobaczymy jak bedzie z psvPSU :]