Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:28:54 MET DST

*Teo* wrote:
> [...]

Ja aż takim maniakiem nie jestem. Dysk (Basia 7 120GB) tam gdzie
jego miejsce, na procku Spire WhisperRock IV puszczony na 1500rpm,
w budzie 4 wiatraczki 8x8 @5v + Arctic @ około 1400rpm wiejący na
dysk. Do tego od środka przyczepiony do zasilacza wentyl 8x8 @5v,
wentyl na Radeonie standardowy, tylko dobrze nasmarowany.
Najgłośniejszym elementem kompa jest PSU i jego tylny wiatrak,
który przy tych 1500rpm cholernie szumi nawet mimo wyjętego grilla.
Wszystko zamknięte w Chieftecu TX-10-SLD z wyłożonymi korkiem
bocznymi ścianami.
Komputerowi wtóruje Lucent Cellpipe, który głośnością nie ustępuje
zasilaczowi. O ile do dźwięku Lucenta muszę przywyknąć, to z PSU
jest inaczej, mogę ten szum wyeliminować, lub zmniejszyć poniżej
denerwującej granicy, przy okazji zabezpieczając się prądowo na
przyszłe upgrade'y sprzętu. :)

W tej chwili leci sobie muzyczka i komputera w ogóle nie słychać,
ale w nocy... tylko PSU i Lucent...

--
Pozdrawiam
Peeter