Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 12:39:05 MET DST

Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cemri5$hqr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> http://www.silverstonetek.com/products-st30nf.htm 300W/230V
> A tu tescik: http://www.systemcooling.com/sst-30nf-01.html
> Fakt 600zl (razem z kosztami przesylki i clem) to sporo za 300W PSU, no
ale
> to psvPSU.

No trzeba przyznać że 600 zł jest ceną kuszącą...
Teraz co ja zrobiłem : mam chieftec 360W 1136Dual, wymieniłem w nim oba
wentyle na papsty puszczone na 7V. Teraz PSU wydaje minimalny pomruk ( choć
słyszalny tylko w środku nocy).
Pytanie do kolegi : Jaki jest sens inwestowania w fanless, jeśli w kompie i
tak się ma jakieś wentyle przynajmniej wolnoobracające się ? Chodzi mi o to
że żeby nie mieć wentyli to trzeba kupić jakiś radiotor zen-lane ( chyba
tak ) za 400 do chłodzenia procka, a i tak przy 0 wentyli w budzie raczej w
długotrwałeym stresie np. do P43.2 nie wystarczy w/g testów. Nawet jak się
ma WC, to na chłodnicy jest jakiś wentyl.. Chyba że się kupi
obudowę-radiotor zalmana, no ale wtedy:

zostaje i tak HDD !! Od biedy można kupić maty, ale i tak nie jest to 0db

Tmk