Re: cieci bezprzewodowe

Autor: FOX28 <fox29_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 13:49:43 MET DST

Użytkownik "Andre" <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl> napisał w wiadomości
news:cenea1$q4p$1@news.onet.pl...
> mbit
>

> w linii prostej mam ok 15m i dwie sciany grubosci ok15cm, cegla. mysle ze
> nie bedzie stanowilo duzego problemu

> tego nie jestem w stanie okreslic na dzien dzisiejszy ale podejrzewam ze
> beda bardzo rozne pliki. od dokumentow po filmy na przyklad...

> a czym sie charakteryzuje ten standard? jakie predkosci mozna osiagnac w
> tych warunkach ktore podalem?

standard wifi to poprostu 802.11b zasieg ok 300m na terenie otwartym i ok
40-50 w bloku. siec taka dziala np na wrocławskim rynku i pokrywa cała jego
powierzchnie łącznie z przyległymi pubami, restauracjami. karty pci są tanie
ok 150zł. przy jakis 20-25 metrach w bloku masz pewnosc ze bedziesz mial
maxymalne 11mbit/s. antenki oczywiscie nie musza sie widziec jak napisal
jeden z grupowiczów.