Re: cieci bezprzewodowe

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 17:56:08 MET DST

Andre napisał:

> musze polaczyc dwa komputery w siec [...]
> pozostaje zatem polaczenie bezprzewodowe.
> warunek jest taki ze musza to byc karty na PCI, dzialac ad hoc
> i miec duza predkosc (54mbit/s)

Na tą prędkość to się zbytnio nie napalaj. Nie testowałem może
zbyt wielu takich urządzeń, ale całkiem niedawno łączyłem 2 kompy
przy użyciu D-Linków 11 Mbitowych. Obie karty dzielą jedynie 2
szyby, odległość między nimi wynosi ok. 20 metrów. Największa
realna prędkość transmisji jaką udało mi się na tym sprzęcie
osiągnąć (przy sygnale bliskim 95%) wyniosła ok. 350 KB/s (dla
porównania: 11 Mb/s to nieco ponad 1400 KB/s).

--
                        Pozdrawiam, Sniper