Re: cieci bezprzewodowe

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 09:19:11 MET DST

> Pamietaj ze karty 602.11g maja mniejszy zasięg niż karty 11mbit "b". 54
mbit
> osiagniesz tylko na małej odległosci a potem bedzie spadać, szczególnie w
> "gestym" budynku.

w linii prostej mam ok 15m i dwie sciany grubosci ok15cm, cegla. mysle ze to
nie bedzie stanowilo duzego problemu

> chcesz tym przesyłać b.duze pliki?

tego nie jestem w stanie okreslic na dzien dzisiejszy ale podejrzewam ze to
beda bardzo rozne pliki. od dokumentow po filmy na przyklad...

> bo jak nie to moze
> styknie zwykłe wifi!

a czym sie charakteryzuje ten standard? jakie predkosci mozna osiagnac w
tych warunkach ktore podalem?

pozdrawiam
Andre