Re: MX900 - wrazenia (dlugie)

Autor: Rojbert <usenetuser_wytnij_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 09:52:09 MET DST

> Chyba Cię zastrzelę, mam smaka na zestaw z tą myszką już odkąd się
> pojawiła, a teraz (po tym poście) odechciało mi się ją kupywać :-(

Zastanow sie dwa razy, a najlepiej jakbys dal rade przetestowac
wczesniej te myszke, aby uniknac ewentualnego rozczarowania.

> Czy to przeskakiwanie po trzy piksele to wina bluetooth, bo w MX700 coś
> takiego podobno się nie dzieje?

Niby BT mial byc lepszy od klasycznego 'radia'. Myszka w zestawie
Cordless Desktop MX (czyli MX700) rowniez jest nieprecyzyjna, ale zdaje
sie troche plynniej dzialac, choc byc moze tylko takie wrazenie
odnioslem. Ogolnie nie polecam myszek bezprzewodowych, nawet te
"najlepsze" dzis dostepne nie nadaja sie do zadan, w ktorych liczy sie
precyzja urzadzenia. Moze nowa generacja urzadzen (BT2) cos zmieni, poki
co szkoda kasy...