Re: MX900 - wrazenia (dlugie)

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 13:23:55 MET DST

Rojbert napisał(a):

> Niby BT mial byc lepszy od klasycznego 'radia'.

Od klasycznego tak, ale FastRF z MX700 jest i tak szybsze.
http://www.earthv.com/articles.asp?ArticleID=2070&PageID=3

> Myszka w zestawie Cordless Desktop MX (czyli MX700) rowniez jest nieprecyzyjna
> ale zdaje sie troche plynniej dzialac, choc byc moze tylko takie wrazenie
> odnioslem.

Osobiście nie mam najmniejszych problemów z precyzją w MX700. Z początku trzeba
się trochę przyzwyczaić, bo myszka jest cięższa od innych i problemem może być
delikatne przesunięcie jej o 1px, ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić :)
Jedna tylko ciekawostka: po zdjęciu myszki z ładowarki nie wiedzieć czemu kursor
dostaje potężnego przyśpieszenia - dwa szybsze ruchy myszką i wszystko wraca do
normy ;)

--
pozdrawiam,
Andrzej