Re: Wstyd? [long]

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 00:14:28 MET DST

news:2004080216141700@grush.one.pl...

> A jesteś pewien że pomiar jest prawidłowy? Bo w Win98 łatwo
> jest wpaść w pułapkę ACPI i bzdurnych pomiarów obciążenia
> procesora spowodowanych jego uśpieniem.
>
> A tak w ramach dygresji, to akurat oprogramowanie MS często
> jest wyraźnie efektywniejsze niż konkurencja niestety. Dopóki
> używałem Windows NT 4.0, mój K6-2 500 był naprawdę żwawym,
> wygodnym w obsłudze komputerem. Po przesiadce na Linuksa
> z GNOME (aby uzyskać podobną do NT funkcjonalność) widzę
> wyraźnie gorszą wydajność całości od poziomu interfejsu
> użytkownika (rysowanie okien) aż po jądro (linker dynamicznie
> [...]

A to prawda niestety, bo X dziala na zasadzie klient-serwer czyli w sumie
dzialasz na stacji jak na terminalu...
Podobo miala powstac jakas wersja X bedaca prawdziwym GUI Linuxa,
komunikujaca sie na nizszym poziomie niz protokoly sieciowe (o ile X jest
takim). Ale... gdzies/ktos tako rzekl, zadna konkretna informacja. A moze
juz jest?

WL