Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 03:34:25 MET DST

Witam.

Jako, że od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna nowego zasilacza
i szukam czegoś cichego, brałem pod uwagę praktycznie tylko Tagany, które
podobno uchodzą za jedne z najcichszych. No ale ostatnio w sklepach
internetowych pojawiły się zasilacze Topower, które też z opisów wyglądają
na bardzo ciche, a i marka jest bardziej renomowana. Do tego ten wygląd...
:)
Zacząłem się zastanawiać co będzie cichsze i/lub lepsze - Tagan TG480-U01
480W, czy Topower 450W Japanese Steel?

--
Pozdrawiam
Peeter