Re: Jaki czytnik DVD TEAC czy może Toshiba ??

Autor: Tynio <tynio_NO_SPAM__at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 22:45:09 MET DST

> Mam SD-M1612 (starszą wersję 1004 - więc ma problemy z DVD+R)
> Po za tym są problemy z płytami 800MB ;-((
>
> Co do nowych modeli to mam wręcz odmienne zdanie, niż kolega klawy:
> Toshiba SD-M1802 (z "poprawionym" BIOSem) łyka wszystko, a Teac ma
> problemy nawet z małymi rysami...

Cieszę się że napisałeś tę info ale okazało się już za późno już kupiłem
DVD-Rom i jestem bardzo zadowolony może nie czyta szybko choć to jest x16
ale ma jak narazie dobrą korekcję błędów na 4 filmy których nie przeczytał
NEC -2510
Toshiba 1802 przeczytała bez problemu tylko troszkę zwolniła i poszła
powracając do pierwotnej prędkości
czyli jednak kupiłem Toshibe choć sentyment mam do TEACa a mam tego troszkę
i miałem
CD-ROM TEAC x 40 jest rewelacyjny choć stary TEAC nagrywarki miałem 2 teraz
mam 3 CD-RW x48
i też bardzo dobra ale co do DVD to się naczytałem nieciekawych testów więc
padło na Toshibe

WIELKIE DZIĘKI - wszystkim co podjęli dyskusję

Tynio

Pozdrawiam