Re: TaNIE GraNIE-czyli jak zbudować odtwarzacz mp3?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 23:25:15 MET DST

Mar!ush wrote:
> Więc oto moje pytanie: czy gdybym posiadał bym komputer klasy
> Pentium I wraz z CD-ROM'em z dobrą kartą muzyczną (nie za drogą ;-)
> byłaby możliwość odgrywania na niej płyt?

Jeśli byłby to w miarę mocny komputer (na Allegro kupisz markowe,
poleasingowe maszyny klasy PII-400 za ~200 zł) można by było na czymś
takim nie tylko słuchać muzyki, ale nawet oglądać DivX (DOS-owy QuickView
się kłania, ew. fddshow).

Ja sobie właśnie zrobiłem taką maszynkę z Xboksa pozbawionego DVD. Ma to
mikroskopijne wymiary (21x21x7cm), odtwarza chyba wszystkie możliwe
formaty A/V z jakością wyższą, niż PC (wyjście cyfrowe), a dane
przechowuje na wbudowanym dysku (160GB) lub pobiera sobie "na żywo" przez
sieć, z PC. Koszt ogólny - ~150 zł, nie licząc dysku. :) Dodam, że takich
możliwości nie ma najdroższy z Kiss'ów...

k,