Re: ch³odzenie zasilacza?

Autor: Jaged <tu.go_at_niestety.nie.ma>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:43:23 MET DST

iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu@poczta.onet.pl> my¶la³,
my¶la³ i napisa³ tak± oto wiadomo¶æ:

> dobra zb³a¼niê siê - co to jest to aktywne PFC? ja mam
> teraz te¿ chiefteca ale 250 W - do firmy jestem wrêcz
> przywi±zany. :)))

nie zb³a¼niasz siê, bo nikt nie jest geniuszem.
O PFC: http://www.neotec.pl/page.php?id=6

> tylko teraz muszê mieæ uzasadnienie, ¿eby w tej samej mocy
> wybraæ odpowiedni model. :) nic wiêcej. a zupe³eni nie
> rozumiem potrzeby 2ch wentylatorów - w koñcu ch³odz± one
> nie obudowê tylko sam zasilacz.

pierwszy wentyl zasysa powietrze z obudowy, do zasilacza, wiêc
ch³odzi obudowy, drugi wysysa powietrze na zewn±trz. HPC-360-
302DF sam dostosowuje prêdko¶æ wentylatorów, uzale¿naj±c od
temperatury powietrza.
O ciszy w tym Chieftecu, to bym te¿ podyskutowa³, mo¿e nie jest
ten d¼wiêk dokuczliwy i spaæ mogê, ale liczy³em na mniejszy
ha³as. Ogólnie dobry zasilacz, rat swojej ceny, tylko napisz
powód wymiany, bo jako¶æ mi siê nie chce wierzyæ, ¿e twój
dotychczasowy chieftec nie trzyma twojej konfiguracji (co ty tam
masz?). Mo¿e nie ma sensu wydawaæ dwóch baniek na nowo¶æ.

--
Athlon XP 2500+ Barton, Epox EP-8K5A2, V7 L15M, Radeon 9000,
WD800JB, Lite On LTR-52327S, Toshiba SD-M1712, SkyStar2,