Re: ch³odzenie zasilacza?

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:50:12 MET DST

dobra zb³a¼niê siê - co to jest to aktywne PFC? ja mam teraz te¿
chiefteca ale 250 W - do firmy jestem wrêcz przywi±zany. :)))

tylko teraz muszê mieæ uzasadnienie, ¿eby w tej samej mocy wybraæ
odpowiedni model. :) nic wiêcej. a zupe³eni nie rozumiem potrzeby 2ch
wentylatorów - w koñcu ch³odz± one nie obudowê tylko sam zasilacz.

a wydawa³o siê proste... (zupe³nie jak mój post o wentylatorze na
procesor - ale tam nikt nie odpowiedzia³) :)))

sklep zmieniê albo wynegocjujê cenê. k³opot w tym, ¿e jestem lewy do
monta¿u tego typu rzeczy - brak zaufania do siebie. :) do tego mam
jeszcze monta¿ nowego ch³odzenia na procku bo tam wysiad³ jeden z dwóch
wiatraków.

--
iTuiTu