Re: Wzmaczniaczyk

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:50:39 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:cem4e8$sil$1@inews.gazeta.pl...

> Em? Głośników, znaczy?

> Wiesz oczywiście, że taka miniwieża ma na wyjściu prawdopodobnie 10-20W?
>
> k,

coś maławo, ale albo popierniczyło mi sie i faktycznie masz racje.

To co polecacie? Ma dawac ten sam efekt co stary rupieć (bo niestety ale
jego wielkość żywotnosć i wygląd poprostu nie są wspaniałe) do którego są
podłaczone (te stare, może kiedyś nowe). Dobrze by naprawde była mały
wygodny, no i może z mixerem? ;D