Re: Z gramofonu na komputer?

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 20:18:45 MET DST

Adam napisał(a):

> Mam zatem pytanie, czy wymieniony przez Ciebie WS 503 również
> wymaga jakichś dodatkowych operacji?

Nie wymaga, trzeba tylko polutowć lub kupić odpowieni kabelek, a
włąściwie dwa kabelki: gramofon - wzmacniacz oraz wzmacniacz - komputer.
Taki wzmacniacz (lub radio) służyły przede wszystkim do słuchania przez
kolumny dźwiękowe.

> Ponadto wspomniałeś:

> Gdzie więc można kupić taki "każdy polski wzmacniacz",
> który nie będzie wymagał dodatkowych operacji i miał w miarę standardowe
> wejście i wyjście? W końcu jak rozumiem tylko tyle potrzebuję.

W komisie (a potem ewentualnie sprzedać...). Starsze miały wejścia i
wyjścia typu DIN (WM 545), nowsze CINCH, jak najbardziej typowe. Im
tańszy, tym lepszy - do Twoich celów, chociaż kilku moim znajomym
podłączyłem taki stary sprzęt zamiast normalnych głośników
komputerowych, oczywiście w zestawie z kolumnami. Dźwięk jest zwykle
duużo lepszy.
Bardzo popularne były radia Zodiak, Tosca, Aida.

Janusz