Re: Z gramofonu na komputer?

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 11:46:12 MET DST

Witam!

Okazało się, że proponowane przedwzmacniacze są zestawami
do samodzielnego montażu.

W pierwszej odpowiedzi napisałeś:
> Potrzebny jest wzmacniacz
> korekcyjny, np. będący częscią składową większości wzmacniaczy i
> amplitunerów polskiej produkcji, np. ja mam WS 503
Mam zatem pytanie, czy wymieniony przez Ciebie WS 503 również
wymaga jakichś dodatkowych operacji?
Jeżeli nie, to gdzie można coś takiego kupić i ile to kosztuje?
Widziałem (chyba na Allegro) taką propozycję:
SPRZEDAM WIEŻĘ SKŁADANKĘ , KTÓRA POSIADA:
STEREO DECK CASSETTE CT-606 FIRMY PIONEER
WZMACNIACZ WS-503 FIRMY UNITRA O MOCY 4X500W
KOREKTOR RADMOR 5470 STEREO FIRMY UNITRA
WRAZ Z WIEŻĄ DWIE KOLUMNY ALTUS 140-STAN DOBRY
Nie chcę kupować takiej całości, ale nie wiem czy oprócz wzmacniacza
nie powinienem jednak również kupić korektor? Dźwięk bez wzmacniacza
jest nie tylko cichy ale także marnej jakości.

Ponadto wspomniałeś:
> Właściwie każdy polski wzmacniacz lub w miarę porządne radio z lat 80
> będzie OK.
Gdzie więc można kupić taki "każdy polski wzmacniacz",
który nie będzie wymagał dodatkowych operacji i miał w miarę standardowe
wejście i wyjście? W końcu jak rozumiem tylko tyle potrzebuję.

Wolałbym jednak dokonać zakupu poza Allegro. Wiem, że wiele osób kupuje
różne rzeczy za pośrednictwem Allegro ale ja zbyt mało wiem o tym co chcę
kupić by ryzykować, że to nie będzie to. Allegro jednak takie ryzyko niesie.
Nie chcę jednak tutaj wywoływać dyskusji na temat wad i zalet zakupów
przez Allegro.

Pozdrawiam
Adam