Sapphire R9200 i zakłócenia w górnej części obrazu

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 20:12:17 MET DST

Witam,

Jakiś czas temu podczas odtwarzania filmów zauważyłem dziwne zakłócenia
_przemieszczające_ się mniej więcej od 30% wyskokości obrazu od góry, do
samej góry. Miało to miejsce tylko podczas dynamicznych scen, w których dużo
się dzieje. Dziś zauważyłem coś takiego podczas grania w grę 3D: podczas
obracania się górne 20% ekranu obraca się pewnym opóźnieniem i chwilowo
tworzy się dość paskudny efekt rozdzielenia się grafiki na dwie części. Czy
to wynika z przegrzewania się karty (ma tylko radiator), czy trzeba coś
ustawić w sterownikach ?

Publicon