Wstyd?

Autor: Leon <mariuszlonca_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 13:19:44 MET DST

mam
cel 1.7 na płytce ecs (nie pamietam jaka, ale z dzwiekiem i karta siec)
hd:20,20,8.4,
gf2 64 z tvoutem
jeszcze starszą obudowe do ktorej ledwo wlazla ta plyta
nawet nie wiem jaki zasilacz, ale poki co dziala
monitor mam na szczescie niezly, ale to nie ma tu znaczenia
napędy tez (2*LG)

Czy w dobie pogoni za GHz, GB inajlepszą kartą graficzną nie wstyd posiadac
taki komp? Nie mam narazie buły na lepszy, a i pograc na tym jeszcze sie da.