Re: Wstyd?

Autor: NightHunter89 <nighthunter_89_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 19:34:57 MET DST

Leon <mariuszlonca@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> mam
> cel 1.7 na płytce ecs (nie pamietam jaka, ale z dzwiekiem i karta siec)
> hd:20,20,8.4,
> gf2 64 z tvoutem
> jeszcze starszą obudowe do ktorej ledwo wlazla ta plyta
> nawet nie wiem jaki zasilacz, ale poki co dziala
> monitor mam na szczescie niezly, ale to nie ma tu znaczenia
> napędy tez (2*LG)
>
> Czy w dobie pogoni za GHz, GB inajlepszą kartą graficzną nie wstyd
posiadac
> taki komp? Nie mam narazie buły na lepszy, a i pograc na tym jeszcze sie
> [...]

Ja mam mniej-więcej podobną konfiguację i się nie wstydzę! Póki co ten
sprzęt w zupełności mi wystarcza. Chodzi mi większość najnowszych gier,
płynnie (chociaż oczywiście grafa wypas nie jest, ale przynajmniej płynna.
Niestety znajdą się wyjątki, bo niektórzy producenci są chamscy i po
instalacji robi sie system-check i jak nie spełniasz jakiegoś wymogu, to
nawet gry nie odpalisz. Chamstwo totalne, ale przynajmniej należy do
mniejszości...

Jak więc mówiłem - taki komputer jest w zupełności w porządku, i nie ma się
tym co przejmować.