Re: PC a sprawa zdrowia

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 12:29:33 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Nie powinno się przebywać w bliskości żadnego urządzenia emitującego
> fale elektromagnetyczne. [...]
> Jakoś tak się przywykło traktować otaczające nas urządzenia jako stałe
> elementy naszego otoczenia, przez co nie zastanawiamy się nawet nad
> ewentualnymi skutkami przebywania w ich pobliżu...

Do szkodliwych czynników oprócz promieniowania elektromagnetycznego czy
hałasu można zaliczyć różne substancje uwalniane z pracującego peceta
których stężenie maleje z odległością od niego, lepiej zapewnić sobie dobrą
wentylację. To że czynniki są szkodliwe nie znaczy że zabijają od razu,
dlatego dokładny poziom ich szkodliwości trudno ocenić i na pewno potrzeba
do tego więcej czasu niż kilka lat. Część ludzi jest bardziej wrażliwa,
inna mniej, ale odpornych w ogóle nie ma.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze