Re: PC a sprawa zdrowia

Autor: <D_at_niel>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 12:25:42 MET DST

Dnia 30-lip-04 06:19:00, T.N. napisawszy:
> Witam, czy spanie w bliskiej obecnosci dzialajacego komputera moze miec
> jakis niekorzystny wplyw na zdrowie? (moja rodzina twierdzi, ze tak...)
Jeśli monitor CRT jest niewyłączony, komputer niewyciszony i wszystko
stoi naprawdę blisko (np. okolo 1 m) to bym nie polecał. A tak się
składa że ostatnio testuję działanie kompa wlaśnie w takim
"całodobowym" trybie, z tym że: monitor mam LCD i wyłączam go na noc;
komputer mam b.ładnie wyciszony - tylko jeden z 2 dysków trochę
słychać jesli się ucho przyłoży, no i stoi on zasłonięty biurkiem w
odległości jakichs 2 metrów od mojej głowy. Na razie nic złego się nie
stało ani kompowi ani mnie.
Pozdr. - D@niel