Dnia 7/30/2004 5:42 AM, Użytkownik Yogiii napisał:
> Sorry ja sie z toba nie zgodze
I bardzo dobrze. Przecież prowadzimy dyskusje :)
> Komputronik to sklep a gwarancje i tak daje
> producent oni sprzetu nie naprawiaja
> tylko odslylaja do serwisow producenta
Zgadza się.
> jesli chodzi o ceny to roznie najpierw trzeb sprawdzic
Zazwyczaj maja wysokie.
>( akorat ma blisko domu ich sklep )
...
> a ponadto maja mila obsluge z ktora mozan zamienic nawet porozmawiac
> ja ogolnie jestem zadowolony
Ja też i jedyne co tam kupiłem to wentylator. I na obsługę czekałem
pięć minut. Chciałem kupić kiedyś śledzia z wyjściami audio. Zanim
powiedziałem co szukam gość z obsługi powiedział "nie ma i nie będzie"
po czym odszedł na zaplecze. Miła obsługa.
> a jesli chodzi o gwarancje zawsze mozna sie udac samemu bezposrednio do
> serwisow producenta danego sprzetu
Tak? To może od razu pojechać do fabryki w chinach?
-- --------------------------------------------------- pozdrawiam ArD. Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy! ---------------------------------------------------Received on Fri Jul 30 20:30:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jul 2004 - 20:51:31 MET DST