Re: Komputronik vs. Allegro

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 20:30:41 MET DST

Dnia 7/30/2004 5:42 AM, Użytkownik Yogiii napisał:

> Sorry ja sie z toba nie zgodze
I bardzo dobrze. Przecież prowadzimy dyskusje :)

> Komputronik to sklep a gwarancje i tak daje
> producent oni sprzetu nie naprawiaja
> tylko odslylaja do serwisow producenta
Zgadza się.

> jesli chodzi o ceny to roznie najpierw trzeb sprawdzic
Zazwyczaj maja wysokie.

>( akorat ma blisko domu ich sklep )
> a ponadto maja mila obsluge z ktora mozan zamienic nawet porozmawiac
> ja ogolnie jestem zadowolony
Ja też i jedyne co tam kupiłem to wentylator. I na obsługę czekałem
pięć minut. Chciałem kupić kiedyś śledzia z wyjściami audio. Zanim
powiedziałem co szukam gość z obsługi powiedział "nie ma i nie będzie"
po czym odszedł na zaplecze. Miła obsługa.

> a jesli chodzi o gwarancje zawsze mozna sie udac samemu bezposrednio do
> serwisow producenta danego sprzetu
Tak? To może od razu pojechać do fabryki w chinach?

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!