Re: Komputronik vs. Allegro

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 05:42:54 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:cec4n6$t54$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie opłaca.

Sorry ja sie z toba nie zgodze Komputronik to sklep a gwarancje i tak daje
producent oni sprzetu nie naprawiaja
tylko odslylaja do serwisow producenta
jesli chodzi o ceny to roznie najpierw trzeb sprawdzic - ostatnio kupilem u
nich pare rzeczy ( akorat ma blisko domu ich sklep )
i jestem zadowolony ceny nizsze niz na WGK czasem nawet roznica dochodzi do
50 zl na tych rzeczach co kupilem
a ponadto maja mila obsluge z ktora mozan zamienic nawet porozmawiac
ja ogolnie jestem zadowolony
a jesli chodzi o gwarancje zawsze mozna sie udac samemu bezposrednio do
serwisow producenta danego sprzetu