Re: Komp do 500zl?

Autor: .::Duda::. <duda_86_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 18:56:23 MET DST

Na grupę pl.comp.pecet lukas3339 napisał(a):

> Witam,
>
> Jest taki temat. Moja niewiasta chce miec kompa. W sumie to potrzebny bedzie
> tylko do neta, office´a, filmow - zadnych gier,autocadow czy innych
> potrzebujacych rzeczy. Wiec zaden statek toto byc nie musi. Ograniczenie
> finansowe to 500zl aczkolwiek nie potrzebujemy monitora bo dam jej swoja
> stara 15". I teraz pytanko. Co maxymalnie moge zlozyc za taka kwote? Co Wy
> byscie zlozyli. Na allegro to ceny sa tak zroznicowane ze juz zglupialem
> normalnie. Myslalem o czyms w rodzaju duronka 700 z jakims geforcem, hdd20gb
> [...]

Witam!

Znalazłem to na gupie pl.ogloszenia.sprzedam i chyba nikt się nie obrazi za
wklejenie tu tego... ;]

"MD 400 MHz, RAM 180MB, Dyski 20G i 10g + szuflada, karta grafiki Gforce
32MB,
Karta muzyczna, Katra telewizyjna, Nagrywarka CD, Modem, Monitor 17
Philipsa,
Klawiatura, mysz. cena 600zł , 646 01 26, 503 151 037, info@kmdesign.pl
Warszawa"

Jak za 600zł, to się chyba opłaca, jeżeli jesteś z Wa-wy, to możesz
dzwonić!

Pozdrawiam!