Re: Tani dobry monitor?

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 18:57:17 MET DST

<pewu@anty.konto.pl> napisal(a):

> No wiec zdecydowalem sie na LG F700P
> Jak na razie rewelacja, a wrazenie wkleslosci
> jest takie jakies 'fajne' :)
> Aktualnie ustawilem rozdz. 1152x864x100Hz
> i smiga elegancko :)

Też tak pracuję od 1,5 roku i jest OK. Wrażenie wklęsłości znika po
kilku dniach ;-) Monitorek jest OK, choć mój w niektórych ustawieniach
piszczy niestety. Zastanawiałem się między NEC F791SB i LG F700P i w
końcu padło na LG, bo nie był w magazynie NECów ;) Ogólnie OK. Niektóre
egzemplarze mają podobno problem z geometrią, warto sprawdzić przed
zakupem. Mój NIBY ma (tak mówi kolega - faszysta geometryczny ;), ale
ani trochę mi ta leciutka nielinearność nie przeszkadza.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie