Re: Komp do 500zl?

Autor: Jaged <tu.go_at_niestety.nie.ma>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 20:40:37 MET DST

"lukas3339" <lukas3339@get.net.pl> myślał, myślał i napisał
taką oto wiadomość:

> Witam,
>
> Jest taki temat. Moja niewiasta chce miec kompa. W sumie to
> potrzebny bedzie tylko do neta, office´a, filmow - zadnych
> gier,autocadow czy innych potrzebujacych rzeczy. Wiec zaden
> statek toto byc nie musi. Ograniczenie finansowe to 500zl
> aczkolwiek nie potrzebujemy monitora bo dam jej swoja stara
> 15". I teraz pytanko. Co maxymalnie moge zlozyc za taka
> kwote? Co Wy byscie zlozyli. Na allegro to ceny sa tak
> zroznicowane ze juz zglupialem normalnie. Myslalem o czyms
> w rodzaju duronka 700 z jakims geforcem, hdd20gb moze z
> [...]

trochę przeraziłeś mnie z tym xp. Według mnie największy problem
to będą filmy (zwłaszcza w AC3) uważam, że na grafice możesz w
tym przypadku oszczędzać geforce2 albo nawet rivka starczy.
Jeżeli twoja niewiasta mieszka z tobą to oszczędzaj na dysku
(moja siostra ma 1,5 GB plus sieciówkę, więc nawet wszystko
trzyma u mnie i muzykę też słucha ode mnie. Flop niby 30 zł ale
też nie konieczny (zawsze będzie mogła przesłać coś netem)
Poskładaj to do kupy, a ręsztę pieniędzy przeznacz na płytę plus
procek (głownie procek z racji tych nieszczęsnych filmów).
Zawsze można instalować linuxa, tylko czy jej będzie to
odpowiadało?

--
Athlon XP 2500+ Barton, Epox EP-8K5A2, V7 L15M, Radeon 9000,
WD800JB, Lite On LTR-52327S, Toshiba SD-M1712, SkyStar2,