Re: Problem z USB na starym kompie

Autor: GB <nospam_at_nospam.com>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 11:55:02 MET DST

Użytkownik "Przemek" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:ced3m5$rq2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> standardowy sledz moze nie pracowac z ta plyta - w czasach p1 kazdy
> producent plyt robil wlasny standart
> wyprowadzen - znajdz manual plyty tam powinnas byc rozpiska ,poza tym

Sprawdzilem, jest tak:
1[] VCC
 [] -Data
 [] +Data
 [] GND
 [] NC

Natomiast na śledziu nie ma żadnego opisu, kolory kableków we wtyczce są
następujące: czerwony, biały, zielony, czarny, ciemnoszary

> jezeli plyty nie masz od nowosci
> to moga byc uszkodzone sciezki lub bezpieczniki na zasilaniu usb - mogl
> ktos kiedys zle podlaczyc sledzia,

Nie mam od nowości, też tak miałem/mam takie przypuszczenia.

swoja droga podziwiam cie ze

Dobrze wiedzieć :)
Dzięki za odp.

Pozdrawiam