Re: Problem z USB na starym kompie

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 10:44:12 MET DST

Użytkownik "GB" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości
news:cecvpr$8f0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Chciałem podłączyć drukarkę Lexmark Z35 USB do starego kompa - płyta
głowna
> na chpisecie 82430VX, kontroler PCI USB 82371SB, Pentium 100, 24MB RAM.

standardowy sledz moze nie pracowac z ta plyta - w czasach p1 kazdy
producent plyt robil wlasny standart
wyprowadzen - znajdz manual plyty tam powinnas byc rozpiska ,poza tym jezeli
plyty nie masz od nowosci
to moga byc uszkodzone sciezki lub bezpieczniki na zasilaniu usb - mogl ktos
kiedys zle podlaczyc sledzia, swoja droga podziwiam cie ze eksperymentujesz
na pozyczonej cyfrowce , wystarczy ze zle podlaczysz zasilanie usb a aparat
moze
wypuscic dymek - znajomy spalil w ten sposob odbiornik ir od pilota z karty
sat.

pzdr