Re: Obudowy Micro ATX - jaka wybrac ?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 11:59:31 MET DST

On Wed, 28 Jul 2004 23:52:21 +0200, "Yogiii" <yogiii@hot.pl> wrote:

>i moj wybor padl na model PARTNER
>http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10544
>mam plytke ASUS A7V8X-MX i procecosrek Athlon XP 2000+ (thorton)
>do tego 256 DDR plus nagrywarka dvd i ati radeon 7500 dysk 80GB ale bede
>nowy wiekszy 160GB
>dlatego mam pytanie czy ten zasilacz ktory znajduje sie w tej obudowie
>pociagnie taki sprzecik i
>bedzie wystarczajcy
>moze polecicie jakas ina obudowe ( choc ta ladnie sie prezentuje i cenowo
>tez mi odpowiada )

Bardzo podobny sprzet widzialem w akcji. 2000XP + ten sam Asus
(bardziej podobal mi sie Asrock), 512Ramu, 80GB Barracuda, Radek 9200
(128Bit) + CDRW.
Niestety wiatrak w zasialaczu dziala po 1min od wlaczenia kompa jak
suszarka. Jego obroty sa regulowane termicznie i bez lekkiego
zmodowania zasialacza (odworcenie ciagu wentylatora tak abny zasysal
zimne powietrze z zewnatrz) bylo kiepsko a po tym wciaz nie
rewelacyjnie (ponadto warto zadbac o wentylaowanie dodatkowymi
wiatrakami samej obudowy). Efekt w miare cichego kompa uzyskac dalo
sie dopiero po zastosowaniau soft coolera - dopiero wtedy praca
biurowa, internet itp byla w miare przyjemna. Podaczas gry oczywiscie
soft cooler nie dziala, ale kto by sie wtedy tym przejmowal... ;-)

Mysle ze warto dolozyc roche kasy i poszukac obudowy Enlighta. Ma te
same gabaryty, ale w zasialaczy jest wetylator 80mm zamiast 60mm.
Wydajniejszy i cichszy - przy tym sam zasilacz zrobil na mnie lepsze
wrazenie.
Roznica w cenie to niestety ok 80zl.