Problem z USB na starym kompie

Autor: GB <nospam_at_nospam.com>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 10:10:07 MET DST

Witam

Chciałem podłączyć drukarkę Lexmark Z35 USB do starego kompa - płyta głowna
na chpisecie 82430VX, kontroler PCI USB 82371SB, Pentium 100, 24MB RAM.
Podłączyłem do płyty śledzia USB i nie działa. Windows98 wykrywa i instaluje
kontroler USB bez problemu ale nie widzi podłączonej drukarki. Producent
drukarki jako wymagania dla tego modelu podaje Pentium 200 i 64 RAM - czy to
może być przyczyną, że system w ogóle nie wykrywa drukarki? Z drugiej
strony, podłączylem tez pożyczonego PowerShota do tego kompa i system
również nie wykrył podłączonego aparatu.
W dokumentacji drukarki nie znalazłem informacji na temat tego czy można
podłączać pod USB 1.0 (bo chyba tą wersje mam na płycie ale z koleji w
dokumentacji płyty też nie pisze o jaką wersję USB chodzi).
Drukarka podłączona do innego kompa (szybszego, prawdopodobnie z USB 1.1)
działa.
Uszkodzenie śledzia jest chyba mało prawdopodobne, mam nowy zakupiony 2 dni
temu. Zakładam, że podłaczony jest dobrze (obydwie wtyczki czerwonym
kabelkiem do 1).
TIA

Pozdrawiam
GB