Re: NTG ale gdzie indziej pytac?

Autor: powee99 <spam__at_op.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 10:11:20 MET DST

> Notebook to też pecet, opisz problem.
> pozdrawiam Q.

Nie ma sprawy.
Laptop Toshiba Tecra 9000,karta dzwiekowa Yamaha 753, WinXP Pro, problem z
dzwiekiem.
Siedze sobie kiedys i ogladam przez WMP9 nowe zwiastuny filmow na yahoo.com,
nagle bez zadnej mojej ingerencji trace dzwiek.
Troche zaskoczenie ale nic. Windows Media Player wywala mi nagle blad "Error
80040256 (No audio hardware is available, or the hardware is not responding)
and C00D11BA (Cannot play the file because there is a problem with your
sound device). Mysle sobie nic pewnie Microsoft nie dogadal sie z kims w
sprawie sterownikow i wyskakuje cos. W menadzeze urzadzen zniknela mi karta
dzwikowa, pozostala jedynie w zakladce Kontrolery dzwieku 5 standardowych
pozycji (np. kodery dekodery audio, wideo itp). Nie ma mojej kary dziwkowej.
Mysle nic zainstaluje nowe sterowniki ze strony producenta, po instalacji
wywala mi komunikat "sterownik do karty dzwiekowej nie zainstalowany".
Troche sie zdenerwowalem, mysle czas na nowy system. Format, installka
XP'ka, i windows dalej nie widzi mojej karty dzwikowej. Znowu sterowniki ale
sytuacja podobna, mysle sobie no to wroce do Win98, ale tam to samo
komunikat ze nie ma sprzetu audio a sterownik nie chce sie zainstalowac.
Wrocilem do XP i mysle sobie dodam karte dzwikowa na sile przeciez
sterowniki mam. No wiec kreator dodawania sprzetu, wyszukaj automatycznie,
nic nie znalazl wiec biore opcje z dysku, wybieram folder gdzie stery
rozpakowaly mi sie z pliku exe klikam setup.inf potwierdzam OK i instalator
nie pokazuje miu zadnych urzadzen do dodania.
Na tym moje wyobraznia sie konczy :(
Ma moze ktos jakies pomysly jak odzyskac dzwiek??
Dodam ze komunikat Error 80040256 wywala niezaleznie od tego jaki plik
muzyczny chce grac, nie mam rowniez dzwikow systemowych.
Jakies rady kieujcie moze cos pomoze
Z gory dzieki
powee99