Re: Masa w kablach

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:51:53 MET DST

> A jestes w stanie zrozumiec ze prad plynie od plusa do minusa? Idz na
> pl.misc.elektronika (albo na polibude z elektronika) i
poczytaj/postudiuj o
> prowadzeniu mas w ukladach elektronicznych. Sa pewne zasady ktorych
sztuka
> elektroniki zaleca - ale z jedna masa tez by dzialalo jesli koniecznie
> chcesz wiedziec ;-)

Tyle, ze co ma piernik do wiatraka?
Traktujesz mnie jak idiote, a ja wiem jak plynie prad (przynajmniej
umownie) i w ktora strone (odwrotna) poruszaja sie faktycznie elektrony.

Pytam sie tylko czemu tyle mas jest w EIDE, a nie co zaleca sztuka
elektroniki. Pytanie jest proste: czemu?
Po to mam isc na pl.misc.elektronika ? Ostatnio nie bywam...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055